۱۳۸۸ دی ۴, جمعه

گزارش يك هموطن از قيام ميدان توپخانه تهران 3 دي

«میدان توپ خانه نزدیک به 2000 نفر جمع شده بودن ولی پراکنده بسیجی ها هم میلولیدن بعد از سر باب همایون شروع شد

 بطور پراکنده شعار ها بسیار تند تر شده یک شعار جالب ، ما بچه های جنگیم بجنگ تا بجنگیم بود .

حمله رژيمي ها وحشتناک بود از اول خیابان فردوسی تا سر خیابان منوچهری مثل جنگ چریکی بود یک مرتبه 50 نفر جمع میشدند وشعار مرگ بر خامنه اي میدادند وناگهان نا پدید میشدند.

تا ساعت 9 شب که من بودم تا میدان فردوسی کشیده شده بود به هیچکس اجازه ایستادن نمیادند  حتی توی پیاده رو اینبار بیشتر کسانی که امده بودند جوان بودند وبشدت کتک میخوردند ولی من ندیدم کسی را بگیرند.

حتی موبایل را هم اگر دست کسی میدیدند میگرفتند.

دم ایستگاه مترو خیلی شلوغ بود من مقداری خرید کرده بودم ومثل خنگ ها وقتی جلویم را گرفتن گفتم مگه چه خبره من اومدم خرید ونمیدونم چه خبره وحالا هم میترسم .

در خیابان منوچهری مغازه داران بمردم پناه میدادند وهمینکه حمله میشد در مغازه را میبستند شعار ها مرگ بردیکتاتور .مرگ بر خامنه ای واصلا از موسوی حرفی نبود.»