۱۳۸۸ آبان ۱۴, پنجشنبه

خبرهايي از تهران و رشت 13 آبان

اخبار 13آبان – رشت 1

"سلام امروز من  توي خيابونهاي رشت همه جا بودم  و  همه مون با دوستانمون تا تونستيم حضور داشتيم و اونها تا تونستن ما رو زدند و گرفتن.

خيلي از دوستام چه دختر چه پسر رو گرفتند خيلي نيرو آورده بودند تا حالا اينقدر مزدور توي رشت نديده بودم".

 

اخبار 13آبان – تهران 2

" ... امروز  در تظاهرات در ميدان هفت تير خيلي بدجوري كتك ميزدند. من هم  همراه خاله ام همينطور.  انجا بودم که يک پسر 30ساله از اين نيروهاي رژيم از خاله م پرسيد که خانم ا ينجا امده اي چکار کني؟ که خاله م هم گفت: " هيچي امده ام بگويم مرگ بر ديکتاتور" که پسره محکم با مشت زد  توي فکش و دهنش.

خاله ديگه  زياد صحبت نتونست بكنه  طوري که انجا غش كرد و ما هم بهمراه خانمهاي اطراف برايش اب قند و از اين چيزها به او داديم.

 خيلي وحشتناک کتک ميزدند همه مدل نيرو امروز امده بود و خيلي وحشيانه و خشن کتک ميزدند. بهرحال خيلي بدجوري زده بودن خاله رو و البته گفتم  خوب خاله خيلي خوب جوابش را دادي، جانانه گفتي، ... خيلي تشويق ميشين هرچند كه بدجوري زدنتون اما  مطمئن باش که صداي شما در همه دنيا پخش ميشود و همه الان ميدانند که انها شما را کتک ميزنند ولي در سال 60اين صداها به بيرون هم نميرفت. كه خاله م نيز تاييد كرد. خيلي دعا كردم

. اما امروز خيلي بدجوري ميزدند. با روزهاي قبل فرق داشت. در ميدان هفت تير خيلي پليس و پاسدار و همه مدل بودند".