۱۳۸۹ بهمن ۲۷, چهارشنبه

27 بهمن – درگيري شديد بين دانشجويان و بسيج در دانشگاه هنر

تهران – 27 بهمن – ساعت 1300 – درگيري در ساعت 0930 در دانشگاه هنر با هجوم مزدوران بسيجي به دانشجويان در مقابل سالني كه جسد شهيد ژاله توسط رژيم به داخل برده شده بود شروع شد . مزدوران بسيجي به زور دانشجويان داخل سالن را به بيرون راندند و دانشجويان در بيرون سالن با مزدوران درگير شدند دانشجويان شعار مرگ بر خامنه اي و مرگ بر ديكتاتور ميدادند . شعارهاي مزدوران بسيجي در داخل دانشگاه مرگ بر منافق و موسوي كروبي اعدام بايد گردند بود.

دانشجويان حين ورود محسن رضايي او را هو كردند .

بنا به همين گزارش جمعيت زيادي نيز در بيرون در دانشگاه هنر تجمع داشتند و با مزدوران رژيم با سنگ و چوب درگير شدند . حدود 200 مزدور انتظامي بيرحمانه مردم تجمع كننده را كتك ميزدند و دستگير ميكردند ولي آنها نيز با شعارهاي مرگ برخامنه اي و مرگ بر ديكتاتور مقابله ميكردند .

 در ساعت 1030 دانشجويان با سنگ و چوب 5 تن از اوباش بسيجي را گوشمالي دادند.

 در ساعت 1115 مزدوران بشدت به مردم و دانشجويان  بيرون دانشگاه حمله كردند ولي با مقابله مردم با سنگ 6 مزدور ديگر زخمي شدند .

مزدوران بسيجي در بيرون شعار ميدادند ميكشم ميكشم آنكه برادرم كشت ، كروبي موسوي امروز اعدام بايد گردند .

در ساعت 1300 دانشجوياني كه در داخل دانشگاه محدود شده بودند ، قصد داشتند به تالار فارابي در پشت دانشگاه هنر رفته  و به دانشجوياني كه در آنجا مشغول شعار دادن بودند بپيوندند و از آنجا در داخل صحن دانشگاه تظاهرات كنند .

 تا ساعت 1300 تعداد 50 نفر دستگير و 12 نفر زخمي از مردم گزارش شده است .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.