۱۳۸۹ فروردین ۱۰, سه‌شنبه

گوشه هايي از چهارشنبه سوري سوزان و آتشين

تهران – 25 اسفند –  گوشه هايي از چهارشنبه سوري گدازان جنوب تهران توسط هموطنان اينچنين گزارش شده است :

 

ـ در خيابان منوچهري در محله دولاب در ساعت 1950 كيوسك انتظامي توسط جوانان به آتش كشيده شد .

 

ـ  در خيابان رشيد در جواديه جوانان ماشين سياهرنگ 110 را با پرتاب نارنجكهاي دستي خود متوقف كرده و 4 چرخ آن را از دور خارج كردند .

 

ـ تابلوي يك دبيرستان در خيابان احسان تقاطع هما در جواديه ، بدليل نامگذاري بنام امام دجالان ، توسط جوانان به پايين كشيده شد .

 

ـ در پارك شهرداري جواديه واقع در خيابان جشنواره ، جوانان به مزدوران به اصطلاح گزارشگر صداو سيماي رژيم با نارنجك و ترقه حمله كرده و دوربين و دستگاههاي آنهاراتخريب كرده و از محل بيرونشان كردند .

 

ـ در ساعت 2230 در بلوار ميثمي تا ميدان سيدالشهدا در جواديه ، بيش از 500 نفر از مردم با شعار مرگ بر ديكتاتور به سمت مزدوران انتظامي حمله بردند و با نارنجك و ترقه با آنها درگير شدند . در اين درگيري 10 نفر از مزدوران زخمي شدند و 10 نفر  از مردم نيز دستگير شدند .

 

ـ در خيابان ياس در جواديه ، جوانان در يك حركت ابتكاري با كاشتن فشفشه و ترقه با فتيله انفجاري در سرتاسر طرفين خيابان و مشتعل شدن و انفجار همزمان آنها نيروهاي لباس شخصي و اطلاعاتي را در اين خيابان به دام انداخته ومحاصره كردند و مردم درحاليكه مزدوران را محاصره كرده بودند با شعار خامنه اي قاتله ولايتش باطله به آنها حمله ور شدند . براي پايان دادن به اين  درگيري نيروي كمكي انتظامي براي نجات مزدوران اطلاعاتي وارد شد و نهايتا 10 نفر از مردم زخمي و 5 نفر دستگير شدند .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.