۱۳۸۸ اسفند ۲۸, جمعه

گزارشي جامع از خيزش چهارشنبه سوري اصفهان


اصفهان – 25 اسفند – عين گزارش هموطني از اصفهان را ذيلا ملاحظه ميكنيد :
اصفهان را ترکونديم ، آقا پر پليس بود. قرار بود تجمع از ساعت 6 شروع بشه تا 9 شب ، تمام مسيرها را رفتم سر زدم . تو هر مسيري که مي رفتم هيچ کس نبود، جز لشگر نيروهاي امنيتي.
ديووونه شدم اومدم خونه. دوباره فاميل اومدند گفتيم بريم مراسم بگيريم گفتم به جهنم بقيه نمي گيرند ما مي گيريم

ساعت 9:30 بود رفتيم ناژنون ديديم راه را بسيج اومده با ريختن يک کاميون خاک بسته و سر تمام راهها را نيروي امنيتي گذاشته ، دو سه تا مسير را چک کرديم . يک دفعه ديدم کوه صفه غلغله شد . ترافيک چند کيلومتر بود. همه شروع کردند به شعار دادن كه مرگ بر خامنه اي و مرگ بر ديكتاتور

ساعت 10 بود كه حکومت حمله کرد اما نتونست جلو جمعيت را بگيره اتوبان بسته شد
رفتم پايين ديديم تو خيابان برج هم غلغله هست . مردم ريختند بيرون و شعار مي دادند اونجا ساعت 8 متر به متر پر پليس بود، اما جالب بود قرار بود تظاهرات 6 تا 9 انجام بشه ولي مردم 9:30 ريختند بيرون و نيروهاي حکومت سرويس شدند

ساعت 10:30 بود بسيجي ها نتونستند جمعيت را متفرق کنند. هم بسيجي ها هم يگان ويژه نتونستند مردم را متفرق کنند باورت نميشه به اندازه هر نفر ما يک بسيجي بود.
دست آخر بسيجي ها با يگان ويژه دعواشون شد اون گفت تقصير شماست اونها گفتند نه افتادند به جون هم
و همديگه را مي زدند بچه ها هم هو مي کردند و ترقه وسطشون مي انداختند.

برگشتم ديدم دم خونمون ساعت 11 شب همه جمع شدند حدود 400 نفر منم رفتم آتيش روشن بود ترقه و فشفشه مي زدند خانمها روسريشون را برداشته بودند تو هوا مي چرخوندند. باورم نميشد با دختر ها رقصيديم
عکس خامنه اي را آتيش زديم ، شعر خونديم ، از بس درگيري گسترده بود ، هيچ کس کاري باهامون نداشت نتونستند نيرو بفرستند . من اومدم اما بچه ها تا ساعت2 اونجا بودند
تازه آخر شب که مي خواستند برند خونه شون همه شعار مرگ بر خامنه اي هم گفتند خلاصه حال کردم.

تو شاهين شهر قيامت بود . خانه اصفهان همين طور ، فولاد شهر ، تو نجف آباد هم تظاهرات شده بود ، ارغوانيه ، پل مارنون ، خيابان حافظ . کيوسك پليس را با يه ترقه آتيش زدند . نمي دونم ترقش چي بود پرت کرده بودند، كيوسك آتيش گرفته بود.

اما نکته اي که هست تظاهرات 6 تا 9 برگزار نشد بلکه 9 به بعد برگزار شد يعني اگر من بيرون نمي رفتم نمي فهميدم ولي خيلي عالي برگزار شد اينهام که مي بيني مي گند خبري نبود يا 9 به بعد نرفتند
يا اينکه مزدور رژيمند. تمام شهر را گشتم آخر شب همه جا شلوق شد اما 6 تا 9 نه

ما بايد از اين به بعد ترقه هم توتظاهراتها ببريم بعضيهاش هست دود زا هست بزنيم جلو بسيجيها تا ديد نداشته باشند به سمت مردم تير بزنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.