۱۳۸۸ شهریور ۲۱, شنبه

خبرنامه قيام ايران – 12 سپتامبر – 21 شهريور

تهران
به گزارش يك هموطن روز هفده شهريور ، از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت 1745 در مقابل و اطراف مسجد فخرالدوله در تهران ( درنزديكي ميدان شهدا ) تجمع و تظاهرات پراكنده با شعار مرگ بر ديكتاتور جريان داشت . موتورسواران مزدور رژيم نيز در محل حضور داشتند ولي جرات نزديك شدن به مردم در نزديكي مسجد را نداشتند .

در سي خرداد يك خانم هموطن با باتوم برقي صورتش مجروح ميشود و باماشين مزدوران لباس شخصي به بيمارستان مهر منتقل ميشود سپس دومزدور لباس شخصي در بيمارستان او را مورد تهديد قرار ميدهند كه اگر كساني كه از مجاهدين درخارج از كشور ميشناسد اسامي شان را ندهد مجددا به سراغ او خواهند آمد .

پدر يكي از اشرفيها در تهران با يورش به خانه وي در روز چهارشنبه دستگير شد

الله اكبر شبانه در كرج و مشهد
بنا به گزارش يك هموطن كه در آخر مرداد ماه در مشهد دراطراف حرم مستقر بوده است ، هرشب صداي شعارهاي اعتراضي شبانه از شهر بگوش ميرسيد .
اين هموطن همچنين گزارش نمود كه در اواخر مرداد و اوائل شهريور در مهرشهر كرج نيز هرشب صداي الله اكبر و اعتراضات بگوش ميرسيد .

اروميه
روز 17 شهريور در ميدان ايالت (خيابان موسوم به امام ) يك تظاهرات آني با شعار مرگ بر خامنه اي و مرگ بر احمدي نژاد و احمدي نژاد جنايت ميكند رهبر حمايت ميكند و تقلب نه سه درصد نه پنجاه و سه درصد ، انجام شد و قبل از سررسيدن مزدوران سركوبگر ، شعاردهندگان صحنه را ترك كرده و به محل ديگر رفتند .

اهواز
يك هفته پيش هموطنان عرب خوزستاني كه بشدت تحت ستم و تحقير عوامل رژيم قراردارند در منطقه شلنگ آباد در مقابل يكي از 25 پاسگاهي كه رژيم براي كنترل مردم اين منطقه داير كرده است با مزدوران رژيم درگير شدند .

خلخال
در روزهاي اول سپتامبر در مركز شهر خلخال ، در اعتراض به دستگيري مجدد يك زنداني سياسي آزاد شده بدون اينكه جرمي مرتكب شده باشد ، مردم تظاهرات كردند .

اصفهان
روستاييان حوالي مباركه اصفهان كه تاكنون دو بار فيلم جنايت مزدوران عراقي رژيم رادر تلويزيون رسمي رژيم تحت عنوان اينكه دولت عراق منافقين را سركوب كرد ، ديده اند بشدت نسبت به رژيم ابراز انزجار ميكنند و از طرفي از مجاهدين بعنوان فرزندان و جوانان راستين و مبارز مردم كه رژيم ساليان عليه آنها با عنوان ستون پنجم عراق و ... تبليغات كرده بود تجليل كرده و ميگويند اگر اينها ستون پنجم عراق بودند پس چرا دولت عراق با آنها اينطور ميكند ؟

شيراز
حضور لباس شخصيها در اطراف دانشگاه و خيابان زند كه از كانونهاي اعتراضات بوده اند خيلي زياد شده است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.