۱۳۸۸ آذر ۱۶, دوشنبه

دانشگاههاي تهران و ياسوج و صنعتي اصفهان 16 آذر

دانشگاه ياسوج 16 آذر

در دانشگاه ياسوج از مقابل درب سلف سرويس دانشگاه حدود 300 دانشجو شعارهاي مرگ بر ديكتاتور و دانشجو ميميرد ذلت نميپذيرد و نيز دانشجوي زنداني آزاد بايد گردد حمل كردند. داخل دانشگاه و محوطه بيروني دانشگاه مزدوران امنيتي و گارد مترصد اين هستند كه مردم به آنها ملحق نشوند.

 

دانشگاه صنعتي اصفهان 16 آذر

دانشجويان دانشگاه صنعتي اصفهان نيز تجمع داشتند كه پلاكارد مبني بر آزادي دانشجويان زنداني سياسي حمل ميكردند..اما در بيرون محوطه نيروهاي امنيتي زيادي هستند . از داخل نيز صداي شعار دانشجويان نميآمد اما همه پلاكارد در دست داشتند.

نزديك به 60 مزدور از گارد ضد شورش نيز در ميدان انقلاب اصفهان نزديك سي و سه پل منتهي به دروازه شيراز در اصفهان – كه به دانشگاه صنعتي اصفهان ميخورد نيز مستقر هستند و ميخواهند مردم را بزور ضرب و شتم پراكنده كنند و نگذارند كه مردم با دانشجويان پيوند بخورند.

 

دانشگاه تهران 16 آذر

يك پيام از تهران - حدود ساعت يک و بيست دقيقه لباس شخصي ها دانشجويان دانشگاه تهران را در اطراف مسجد دانشگاه وحشيانه مي زدند. دانشجويان مقاومت ميکنند و شعار ميدهند. درگيري شديد است. تهران حالت حکومت نظامي اعلام نشده دارد. ولي با اينحال مردم در خيابانها هستند. با حضور موتور سوارهايي که دسته جمعي از اينطرف به آنطرف مي روند ميخواهند فضاي رعب و وحشت ايجاد کنند ولي اثر ندارد و توسط مردم هو مي شوند. صداي تيراندازي از اينجا و آنجا به گوش ميرسد. امروز آن گلهايي که وعده داده بودند را به ما با گاز اشک آور و گلوله و باتون دادند. مرگ بر خامنه اي شعار اصلي است. مردم ديگر نمي ترسند. امروز و فردا کارشان تمام است. اگر باز هم خبري بود مي نويسم . لطفا خبرها را در حد وسيع پخش کنيد.